woensdag 19 januari 2011

Zin

!!!Let op: dit is een onuitstaanbaar positief stukje. Betreden op eigen risico!!!  

Ja! De kaap van de jaarwisseling is genomen. De afgrijselijk donkere, sombere, depressieve periode tussen oktober en december ligt alweer achter ons. Voor de 36e keer (jaja) heb ik het overleefd. Dat betekent dat de lente aan de deur klopt. De dagen worden langer, de temperatuur stijgt, de roep om een Elfstedentocht verstomt, de eerste vogels keren terug uit zonniger oorden, en het wielerseizoen is van start gegaan. Mooie tijden breken aan. Ik heb d’r zin in. Ik zit namelijk boordevol plannen. Ik wil een boek schrijven, een vaste stek als columnist bemachtigen, lesgeven aan een hbo, mooie stukken over sport en psychologie publiceren, en verder vooral doorgaan op de weg die ik vier jaar terug met veel plezier en ambitie ingeslagen ben. O ja, en ik wil ook nog een professionelere website, een (nog) catchier kantoor, in m’n eentje naar Parijs, nog meer lunches c.q. kroegbezoekjes met inspirerende mensen (vrouwen én mannen ;-)), en meer kwalitijd (excusez le woordspeling) met A.

2011, eat your heart out, sanderpeterstekst is er klaar voor. ;-)   

1 opmerking:

  1. Ik voel dat het gaat lukken, beste heer Sandert. Behalve dan dat boek en die column. DeBioMadame is nl. van plan om u voor te zijn. Had u maar niet zo moeten afgeven op ecofundo's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen