dinsdag 21 september 2010

Harig mannenbeen


Ik ben nogal harig. Ook mijn benen hebben een lekker vachtje (eigenlijk vooral mijn benen, dames, vreest niet!). Daarnaast ben ik wielrenner. Die combinatie is in het door conservatieve ijdeltuiten gedomineerde wielerwereldje genoeg om je tot 'trimmer' (= hopeloze amateur) te bestempelen. In andere scenes wordt mijn apenpakje gelukkig meer op waarde geschat. Lees dit stukje (zie link hieronder) van mijn gewaardeerde collega-tekstschrijver IpScript (Ingeborg Hakstege) en zie wat een eenvoudig mannenbeen van een - and I quote - 'leuke, intelligente en sportieve man' allemaal kan aanrichten.

http://www.ipscript.nl/wp/harig-been/

O ja: ben je een vrouw (ach, what the hack, mannen ook) en bombardeer je jezelf tot vaste volger van deze blog? Dan mag je een keertje komen voelen. Gratis en voor niets. Beloofd.  

1 opmerking: